من خیلی آدم ِ حرف زدن نیستم. اعتراف می کنم که کمی تا قسمتی ابری توی به کار بردن کلمات به اصطلاح قلبمه و سلمبه مهارتی ندارم. شاید اصلا حتی این ضعف از توی نوشته هایم کاملا هویدا باشد. دلیلش را هم خوب می دانم. اینکه تابحال شاید تمام وقتم را برای انجام کارهای کاملا دم دستی خرج کرده باشم. شاید بزرگ ترین ایرادم این بود که هیچ وقت توی انتخاب هایم برای دوستی و معاشرت دست نگذاشتم روی آدم های اهل مطالعه. آدم های بوک ورم طور. آدم هایی که وقتی حرف می زنند دلت بخواهد دکمه مکثشان را بزنی و قلم و کاغذ برداری خط به خط حرفایشان را ثبت کنی. من توی انتخاب هایم اشتباه کردم. چیزی که به شدت این روزها دارد اذیتم میکند همین وقت های سر شده با آدم ها و کارهای کاملا سطحی و بدون هدف بوده. مقدمه پیشرفت اعتراف است. اعتراف به شکست. اعتراف به خطا. اینکه بخواهم بگویم تابحال نتوانسته ام تمرکز کنم روی برنامه کاری ام برای ارشد شاید اولین قدم برای پیشرفت من باشد. قدم اول برای تحول. برای یک زندگی تازه. برای انجام کارهایی که حسرتشان روی دلم مانده. برای یک شروع جدید.
زهرا رضاپور

نظرات (۴)

۲۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۳ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
حالا که یه شریک همه طور همراه داری، حتماً همه چیز تو رو به سمت موفقیت می بره زهرا :)
پاسخ:
الهام
ته دلم یه آرزهای خوووب خووووبی برات دارم.
:))
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۸ غـ ـزالــ
عزیزم من که گفتم ارتباط تو با من بیشتر کن!!

گوش نمیکنی که!! 

:دی
پاسخ:
با تو که حرف می زنم حتی ثابت شده زبان مادری رو به کل فراموش می کنم


:)))
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
موفق باشید ان شاء الله....
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۸ غـ ـزالــ
:||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی